طراحي شارژ بي سيم براي انواع لپ تاپ
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
طراحي شارژ بي سيم براي انواع لپ تاپ
نوشته شده در شنبه 16 بهمن 1389
بازدید : 897
نویسنده : MRK
“کنسرسیوم انرژی بی‌سیم “(WPC) اعلام کرد طرح گسترده خود برای شارژ رایانه‌های قابل‌حمل به صورت بی‌سیم را آغاز کرده است.

به نقل از فارس، این مرکز بر اساس طرح مذکور یک شارژ بی‌سیم را با حداکثر توان ۱۲۰ وات تولید می‌کند که امکان تامین نیروی لپ‌تاپ‌ها به صورت بی‌سیم را فراهم می‌آورد.

[تصویر: dell_lattitude.jpg]منو ترفرز ” مدیر گروه راهبری این کنسرسیوم توضیح داد که توان ۱۲۰ وات برای تامین انرژی دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ‌ها و نت‌بوک‌ها کافی است.
شارژر بی‌سیم جدید برای دستگاه‌هایی ساخته خواهد شد که به باتری‌های قابل شارژ مجهز شده‌اند. این شارژ شامل یک پَد(Pad) ویژه می‌شود که به یک سیم‌پیچ قوی مجهز شده است و انرژی الکتریسیته از طریق آن به دستگاه انتقال میابد.
هدف اصلی و اولیه این کنسرسیوم از ساخت شارژ بی‌سیم، تامین انرژی برای دستگاه‌های الکترونیکی کم‌مصرف است. این کنسرسیوم طی هفته جاری استاندارد شارژر بی‌سیم ۵ واتی برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه‌هایی مانند گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های مبتنی بر فناوری ارتباطی بلوتوث و یا ابزارهای انتقال انرژی را به تصویب رساند.





مطالب مرتبط با این پست
.